penyokong,,

Ahad, 8 Januari 2012

~iMpIan TaOn b@rU~

setiap 0rg adew impian,cita2,angan2,n matlamat yg nk dituju dlm hdup nie kn,,
mcm aku,,
thun 2012 nieh agak unik ar bg aku,,
bkan sbab apew,
sbab thun nieh aku da usie 2o thun,,,
huh mcm tk caye jew kn,,um0 da 20,,tp muke still mcm dak form 1,,
awex mude la kte kn,,
hahax,,,
byak aku plan t0k th0n  2012 nieh,,
byk yg aku nk,,

1st,,
aku nk brubah kearah yg lbeh baek dr th0n2 sbl0m,,
nk s0lat 5 wktu shari,,,
wat s0lat snat,,
n lbeh kusyuk dlm s0lat,,
insyaallah,,





2nd,,
digital single lens reflex,,
ha??pe natang tuh,,
da agk da k0rang msti tk tau kn,,al mkl0m ar,,kte mne prnh sbut nme pnjng2,,
nme pndeknyer ialah,,,
DSLR
aku bajet duet dlm RM2k tok bndew nieh,,
tak tau mne nk korek duet tuh,,,
nk seribu daye,,tknk sribu dlih,,
so,,,koroje larhh,,jgn dok ngangkang jewh kt rmah tuh,,
huhu,,,




3rd,,
aku nk beli phne bru,,
aku nk bli phne samsung SII,,
tk tau napew nk yg nieh,,
mybe sbab cntek kowt,,









4th,
aku nk sgt ms0k U,
tringin nk blaja kt U n dapt segulung kerts yg d pngggil IJAZAH,,
aku brhajat nk amek ijazah dlm jurusan bisnes,,
slain tuh,,,aku nk kasi parents aku tgk aku ms0k U mcm ank 0rg len n aku nk bngge kn d0rang,,
aku nk parents aku nek stage ngan aku amek Ijazah aku,,
nk brgmbr ngan  dorang,,
gmbaq kt ats nie mruupakn U yg aku nk apply msok,,
mntak2 ler aku dterima msk thon nieh,,
aminn,,,


so,,inilah impian,,cite2 dn hrpan t0k thun 2012 nieh,,,
hrap2 aku dpt sume  yg aku  nk,,,
kal0 nk ik0tkn,,
bykk lg,,,
tp ckp la skdar nieh yg k0rang tau,,
yg len  tuu birkn jela rhsia n kekal sbgai rhsie,,
bkn aku tk nk bgtau,,
tp msti k0rang plik kn kal0 um0 20 th0n da nk kawin,,bt0l tk??
thts why aku tk bgtau k0rang,,,
huhu
:)
bubye,,


Tiada ulasan:

Catat Ulasan